An Unbiased View of کابینت تهران

Wiki Article

همانطور که در تصویر مشخص است، کابینت‌های کلاسیک برخلاف کابینت‌های مدرن دارای جزئیات و نقش و نگارهای بسیار زیادی هستند.

با انجام برخی تمهیدات، هم می‌توانید کابینت‌های بهینه و جاداری داشته باشید و هم می‌توانید فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان دهید.

این مدل از کابینت‌ها سفید نیستند بلکه کمی به رنگ کرم تمایل دارند.

اگر به ترکیب رنگ و طرح مدل کابینت آشپزخانه علاقه دارید، این مدل را حتماً دوست خواهید داشت.

یکی از دلایلی که برتری شرکت ماچوب نسبت به سایر رقبا را رقم می زند نحوه قیمت گذاری توسط ماچوب است.

قیمت کابینت آشپزخانه ممبران بر اساس متراژ، نوع روکش و همچنین رنگی که انتخاب می کنید، محاسبه می شود. برای محاسبه قیمت و دیدن لیست قیمت، به صفحه زیر مراجعه کنید.

گفتیم که کابینت ام‌دی‌اف به عنوان قیمت پایه در نظر گرفته می‌شود و به آن کابینت اقتصادی گفته می‌شود؛ پس از آن، کابینت هایگلاس و کابینت ممبران در گروه کابینت‌های گرانتر دسته‌بندی می‌شوند. کابینت کابینت آشپزخانه طرح جدید پلی‌وود ، کابینت پلی‌گلس ، کابینت پی‌وی‌سی ، کابینت پلی‌استر ، کابینت روکش‌ چوب و در نهایت، کابینت تمام چوب در گروه گران‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه دسته‌بندی می‌شوند.

– در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر و ترمیم می باشند

کابینت منحنی به دلیل شکل ظاهری فوق‌العاده‌اش، برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب بوده و قابلیت استفاده از فضاهای غیرمعمول را دارد.

از اجزای زینتی کابینت های ممبران، به تاج، پاخور و زیر چراغ می توان اشاره کرد. به قید های بالای کابینت دیواری (هوایی) تاج، به قیدهای پایین آن زیر چراغی گفته می شود.

تصویر بالا، قستمتی از مدل کابینت آشپزخانه کلاسیک را نشان می‌دهد. همانطور که در تصویر مشخص است، جزئیات و نقش و نگارهای این مدل از کابینت‌های کلاسیک بسیار زیبا و شیک هستند به طوری که حال و هوای آشپزخانه را کاملاً تغییر می‌دهند.

بدیهی است هر چه مدل کابینت پیچیده‌تر باشد و از متریالی گرانقیمت‌تر ساخته شده باشد، قیمت تمام شده‌ی کابینت بیشتر خواهد بود.

اگر به رنگ سفید علاقه‌ای ندارید، از رنگ‌های مکمل برای جذابیت آن استفاده کنید.

یکی از مهمترین بخش های هر خانه، قسمت آشپزخانه آن می باشد. هر چه فضای آشپزخانه ساده تر باشد، احساس آرامش بیشتری را القا می کند.

Report this wiki page